2012. augusztus 30., csütörtök

Fekvő foci


A gazdi elhatározta, hogy megtanít nekem valami olyat, amit együtt tudunk játszani.
Most megmutatom nektek!





Leül velem szemben, odagurítja nekem a labdát, én meg beirányítom a kutyaorrom elé és visszapöckölöm neki.





 






 Ííííííííííííííígy ni!




Aztán a gazdi megint gurítja nekem és én megint visszapöckölöm neki.




Van úgy, hogy olyan rosszul gurítja, hogy nem tudom az orrommal visszapöckölni, hanem
el kell kapnom és csak így tudom visszagurítani.

Nagyon jó ezt játszani!



Miután jól kijátszottuk magunkat, megcsináltam a gazdinak, amire megtanított.

...és most már tudom, hogy mi ez!!!

Nagyon remélem, hogy ti is rájöttetek már!
Hááááááááát persze!
A meghajlás!

Amikor befejeztük a játékot a gazdi kérte, és én meg is hajoltam!


...aztán mivel Szofi is nagyon ügyes, ő is kapott egy labdát és a gazdi neki is elkezdte tanítani a fekvő focit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése