2012. augusztus 25., szombat

Bújócska








Az óvónéni megfogott engem...


















a gazdi elszaladt egy távol lévő fa mögé...








aztán az óvónéni megfordult velem, hogy ne lássam a gazdit és vártunk.






Amikor eleget vártunk az óvónéni elengedett és én szaladtam a fához, hogy megtalálja a gazdámat.







- Hééééééééééééééé! Mi történt? Nincs a gazdim a fa mögött! - teljesen összezavarodtam.

- Hova tűnt?
Visszajöttem a többiekhez és lefeküdtem gondolkodni.
Nem jutottam semmire, így közelebb mentem a hozzájuk.


Akkor jött az óvónéni és visszacsalogatott a biztonságból a keresésbe.





Megpróbáltam szagolni, hátha megtalálom, de annyi friss szag volt, hogy semmit sem sikerült kiderítenem.









...és akkor a hangját hallottam valahonnan!

Hohóóóóóóóóóó! Mégis csak itt lesz!




 Még egyszer hallottam és akkor már biztonságosan elindultam a hang irányába.
A gazdi nagyon örült nekem.
...de nézzétek, micsoda turpisság! A gazdi átkerült a fa mögül a sátor mögé!
Hogy hogyan csinálta még nem tudom, de ha még egyszer meg kellene keresnem, már lehet hogy megnézném a sátrat is.
Most megyek aludni, de holnap elmesélem nektek, hogy Szofi hogyan oldotta meg ezt a feladatot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése