2012. augusztus 27., hétfő

Még én sem tudom micsoda


Amikor reggel felkeltünk és kimentünk a nappaliba én a jó alvás után nyújtóztam egy nagyot.

...és közben hallom, hogy klikk!
De még hogy klikk, de jött vele az elmaradhatatlan virslipont is!



Ez meg mi volt?
Mire adott a gazdi virslipontot?
Arra hogy nyújtóztam?
Hm?




Néztem a gazdit és vártam.
Gondoltam ha én már valamennyit tudok emberül, csak ő is megtanult már valamennyit kutyául.
De nem mondott semmit, csak állt.

Na persze!
Már megint ki kell találnom, hogy mit szeretne!
Miért nem lehet csak úgy egyszerűen megmondani, hogy : vakkk-vaúúúúúú-vaúvaúvaú?
...és akkor én csinálnám is!





Na jó! Akkor még egyszer megpróbálom.
Klikk és virslipont!
Ez aaaaaaaaaaz!





Tényleg azt szeretné, ha nyújtóznék és nyújtóznék és nyújtóznék...


Azóta többször is megteszem és mindig virslipont jár érte.
Mit virslipont? Virslipont eső!
Hogy a gazdi miért szereti, ha ezt csinálom, nem sikerült kiderítenem, de ha egyszer rájövök - mert rájövök, hiszen nagyon okos vagyok - akkor majd elmesélem nektek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése