2012. augusztus 12., vasárnap

Az óriás zöldszáj


A gazdik újabb játékokat szereztek nekünk.
Az egyiket, amelyik az óriás zöldszáj volt, letették a fűre.

A Maresz behívónevű gazdi kiállt velem, az óriás zöldszáj közelébe és nézett rám.


Aha!
Megint azt akarja, hogy kitaláljam, mit szeretne.



Leültem...
Hm. Semmi.












Lefeküdtem...
Hm. Semmi.






A gazdi ekkor rájött, hogy ahogy ő most áll, úgy nem értem, hogy mit kellene csinálnom, ezért odaállt az óriás zöldszáj másik oldalára.

Aha!

Az óriás zöldszájjal kell valamit csinálnom!

Belenéztem...
...és klikk!!! ...és virslipont a gyomorellenőrzömbe!





Szofi is megcsinálta a kitalálósdit a gazdival, de neki egy kicsit nehezebb dolga volt, mert általában le sem veszi a szemét Palesz gazdiról.




  


Így egy ideig csak nézte, csak nézte, de aztán gondolt egyet és elnézett másfelé.

...és klikk!!! ...és virslipont!

Aha!!! - gondolta Szofi, az a feladat, hogy ne nézzek a gazdira!
De, amikor újra elnézett másfelé, semmi.






Próbálkozott, próbálkozott és egyszer csak belenézett ő is az óriás zöldszájba.
 
...és klikk!!!
...és virslipont!






Újra belenéztünk, de semmi.
Hm...



...akkor belelépek.

...és klikk!!!
...és finom kis virslipont!





A gazdik, addig segítettek nekünk, hogy végül is átmentünk az óriás zöldszájon és akkor sok-sok virslipont és sok-sok dicséret!

Nagyon izgalmas volt! ...és a játék végére a gyomorellenőrzőnk is tele volt finom virslipontokkal!

1 megjegyzés:

  1. Igazán Bella nagyon büszke vagyok rád! Ügyesen megtudod oldani a feladatokat. Persze Szofinak is jár a dícséret. Csak így tovább lányok.

    VálaszTörlés