2012. augusztus 24., péntek

 Bátor vagyok!


Én már nagyon bátor kutya lettem, de emlékszem még arra, amikor nem így volt.
Az oviban találkoztam egy aranyos kutyalánnyal és játszani hívtam.




Nagyon megijedt és fenyegetően nézett rám.

- Naaaaaaaa, ne légy már úgy berezelve! - mondtam neki, és arra gondoltam, hogy néhány nappal ezelőtt még én is be voltam. - Nem bántalak! Gyere játszani!


Nagyon okosan mondhattam neki, mert azonnal megértette,







...és akkor aztán nekifeküdtünk egy jó kis harapás próbálgatós kutyajátéknak.











Persze biztosan gondoljátok, hogy egy valamire való kutyajátékból a hempergőzés sem maradhat ki.
Nem bizony!

Már jó ideje játszottunk és akkor Szofi is csatlakozott hozzánk.





Hárman már nem lehet hempergőzésest játszani, ezért hogy Szofi is be tudjon állni, őrült kergetőzős játékra váltottunk.



A nagy kergetőzésben kutyafáradtak lettünk, s hogy a gazdikkal meg tudjuk csinálni az izgalmas feladatokat, le is pihentünk kicsit.



De erről majd holnap mesélek nektek.

1 megjegyzés:

  1. Háááááát Bella nem ismerek rád. Igazi bátor kutyus lettél.Szofival együtt játszatok sokat, de azért a tanulásra is jusson erőtök.

    VálaszTörlés