2012. augusztus 15., szerda

Vasárnapi kutyajátszótér - 1. rész


Vasárnap igazi nagy játszós nap volt!
Megérkeztünk az óvodába, gyakoroltunk kicsit a gazdikkal, és akkor egyszer csak...
- Odanézz Szofi! Játszótér!

Mindenféle fantasztikus játékok voltak ott!
Előbb mindig megmutatták nekünk, hogyan kell őket használni, hogy ne legyen nagyon sok idő, mire kitaláljuk.
...és aki mindent bemutatott nekünk, az egy gyönyörű nagykutyus volt, akinek a behívóneve Sára.


Szofi az átlépős ugrón kezdett.

Ezekből nagyon sok volt és mindenféle formában voltak elhelyezve a kutyajátszótéren. Egyenesen egymás után, aztán úgy, hogy rá kellett kanyarodni a következőre...

Szofi az összes átlépős ugrón végigment, és csak egy átlépőt vert közben le.


 




Én is ugyanolyan nagy kedvvel és ügyesen játszottam és a végén én is csak egy átlépőt vertem le.





A játszótéren nagyon sok kutyus volt, ezért minden játékkal csak egyszer játszottunk, hogy a többiek is ki tudják próbálni.

A következő játék a hosszú billegő volt, amire a gazdi felhívott bennünket és amin bátran végig kellett menni.




Szofinak meg se kottyant a dolog!

Úgy ment a gazdi után, hogy észre sem vette a billegést!





Én sem maradtam le tőle, bátran mentem oda és vissza a hosszú billegőn!
A gazdik azt mondták, hogy ezt a játékot most nekünk készítették ki, a nagykutyák játszóterén ez a hosszú billegő magasabbra van felrakva és úgy néz ki, mint az emberek játszóterén a kakashinta.

Hohóóóóóóóóó! De nézzétek milyen jó játékot talált Szofi!





Erre fel kell ugrani és addig kell ottmaradni, amíg a gazdi azt nem mondja, hogy mehetünk.

Ezt Szofival türelem asztalnak neveztük.









Láthatjátok, milyen kutya gyönyörködtetőek voltak a játékok, de ezzel még nincs vége!
A következő részben még izgalmasabbakat mutatok majd nektek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése