2012. augusztus 10., péntek

Ha vasárnap, akkor nagycsoport - 3. rész


Nnnnnnnnna hagyjuk az ismerkedést!
A gazdikkal mindig fantasztikusan sikerülnek az oviban a feladat megoldások!
Hát nem volt ez másképp vasárnap sem!


Már otthon megtanították nekünk, hogy van egy olyan hang - klikk -, amit ha meghallunk, akkor éppen amit abban a pillanatban csinálunk az jó! ...és erre mindig virslipont jár!
Ezzel tudják nekünk megmondani, hogy mit is tegyünk.

Az első feladat egy nagy lapos láda volt.





A gazdi odavezetett bennünket és nekünk ki kellett találni, hogy a gazdi mit szeretne.

...hogy mit csináljunk a nagy lapos ládával.








Én először beleszagoltam.
A gazdi klikkelt és azonnal megkaptam a virslipontomat.

Húúúúúúúúúúú! Hát azt akarja, hogy szagolgassam a ládát?
Hm! Hát újra megszagoltam.
Semmi.




Hát akkor belelépek.
...és klikk! ...és megint virslipont! Ez az!







Akkor megint belelépek! ...semmi...





Akkor belelépjek mind a két lábammal?

...és klikk és virslipont!




Ez aaaaaaaaaaaaaaaz! Milyen okos vagyok!

Akkor most belelépek mind a négy lábammal...

Nyertem!!! Megint klikk és virslipont!

Ez már elég volt? ...vagy kell még csinálnom valamit?
A gazdi még mindig várakozón néz rám.
Aha! Valamit még ki kell találnom, hogy újabb virslipontot szerezzek!






Már el is fáradtam, meg egyébként is mit lehet még csinálni evvel a ládával...?
...hát beleülök...


Hurráááááááááááááá!!!
Tudom már!
A gazdi mindvégig azt szerette volna, ha én beleülök ebbe a nagy ládába!







A gazdi ezután magához hívott a nagy ládából és várt...
...és én tudtam!!! ...nagyon is jól tudtam!!!
Azt szeretné, ha belemennék és újra leülnék!

...és tényleg!
...máris klikk és mennyi virslipont!!!
...és annyi dicséret, hogy csak nnnnnnnnnna!

A másik feladat...
Erről majd holnap mesélek nektek.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése