2012. június 25., hétfő

Húúúúúúúúúúúúú, tegnap délután nagyon izgalmas volt!

Hát mindjárt meg is mutatom!

Nem látjátok?!
De hát ott van benne!
Te jó ég! Hogy került oda?!
Az semmi, de hogy fogjuk kiszedni?!

Az egyik kedvenc játékunk került bele ebbe a naaaaaaaaaaagy medencébe, amiben az a soooooooooook víz volt! Mi Szofival nagyon igyekeztünk hogy valahogyan kimentsük azt a kis sárga el nem merülőt.
Először én próbálkoztam vele....

...éééééééééééééés sikerült!


Hohóóóóóóó!
Az a kis sárga el nem merülő valahogyan újra visszakerült!





...de aztán Szofinak is sikerült kimenteni!









Na persze!
Nem magától került a naaaaaaaaagy medencébe az a kis sárga el nem merülő!
A gazdik rakták folyton vissza, hogy nekünk újra és újra ki kelljen onnan menteni.
De mi fáradhatatlanok voltunk, és nagyon, de nagyon sokszor megmentettük!



Aztán a gazdi, akinek magasabb a hangja és Maresz a behívóneve azt mondta: - Na most már elég! - és lehevert a fűbe.

Mi hozzábújtunk és akkorát aludtunk, hogy még most is aludnánk, ha nem éheztünk volna meg!

3 megjegyzés:

  1. Kedves Bella!

    Nagyon kreatív gazditok van, hogy ilyen jó kis játékot találtak nektek. :)

    VálaszTörlés
  2. Szia Bella és Szofi!

    Hűha, nem volt félelmetes az a nagy medence és a benne lévő sok sok víz???
    Micsoda kalandok!! Arra gondoltam megkérem anyagazdit és apagazdit, hogy nekem is csináljanak ilyen játékot, hátha utána én is velük aludhatok!
    Nagy farokcsóválás: Szotyi

    VálaszTörlés
  3. Hahó!
    Nagyon várjuk a következő beszámolót! Minden reggel az az első dolgunk, hogy megnézzük mi történt veletek!
    Írj Bella, írj! :)
    puszik

    VálaszTörlés