2012. június 16., szombat

2012. június 13.

Háááááááááát már régen nem írtam.
Azt mondta a gazdi, akinek magasabb a hangja, hogy legyek egy kis türelemmel, mert szeretné maradandóra megírni azokat amiket mondok, hogy ha nagykutya leszek, akkor majd elolvashassam, mi is történt velem, amikor még kiskutya voltam.

De semmiről sem maradtok le, mert most megírjuk, mi történt velünk az utolsó levél óta.
Szofival a barátnőmmel nagyon jól megértjük egymást!

 

Reggel továbbra is ötkor kelünk. A gazdink néha ilyenkor még álmos egy kicsit és megpróbál bennünket rávenni, hogy mi is aludjunk még.

Nnnnnnnnna! Mi ez a mosoly? Csak nem azt mondod, hogy te ezt az invitálást vissza tudnád utasítani?!






 
Aztán felébredünk, játsszunk,

aztán eszünk és alszunk,

 aztán játsszunk,
 aztán eszünk és alszunk,
 aztán játsszunk,
 aztán eszünk és alszunk....
 Hát így teltek a napjaink, amíg nem írtam.

 Nnnnnna most az, aki olyan kicsi a kedvenc takarómon, amit még az Első Szüleim csomagoltak nekem a hozományomba, az nem én vagyok, hanem Szofi a barátnőm!
Az a nagykutyalány, na az vagyok én!

...és tényleg! Meg is mondom a gazdimnak, akinek magasabb a hangja, hogy elfelejtett lefotózni bennünket, akkor amikor eszünk, pedig igen helyesek vagyunk akkor is! Biztosan bepótolja!

Most megyek, mert megint valami jó játékot találtunk ki Szofival és semmiképp sem akarom elmulasztani!

Nagylánykutya puszis öleléssel!
Bella








4 megjegyzés:

  1. Persze könnyű blogot írni annak aki már nagykutyalány! Majd én is nagy leszek egyszer, és én is írni fogok saját blogot! Vakkantással és kutyapuszival Szofi

    VálaszTörlés
  2. Hát persze Szofi! Nem is gondoltam, hogy te mindig pici maradsz!
    Reméltem is, hogy egyszer majd te is addig bírsz játszani mint én, és nem akarsz majd akkor is aludni, amikor én még nem játszottam ki magam!
    Szeretlek Szofi!
    Bella

    VálaszTörlés
  3. Szia Bella! Szuper jó, hogy írsz blogot. Olvasni fogjuk rendszeresen és alig várom én is és Emma is, hogy elmehessünk és játszunk Veled és barátnőddel Szofival. Nagyon szépek vagytok! Vigyázzatok nagyon gazdijaitokra. Sok puszit küldünk! Játszattok sokat, egyetek finomakat és nőjetek nagyra! :))))

    VálaszTörlés
  4. Szia Bella és Szofi!

    De jó rólatok olvasni! Milyen kis vidám boldog életetek van!
    Szinte irigykedem, bár képzeljétek ma nekem is sikerül az ÁGYban aludnom. Lassan kialakul az új szokás, hiszen a gazdák nem engedik, hogy az ÁGYban aludjak, de hajnalban olyan kómásak, hogy nem bírnak nekem ellen állni és velük tudok aludni. Olyan jót aludtam.

    Remélem egyszer majd tudunk valamikor együtt játszani, így hárman. Futni, labdázni, botot rágcsálni!
    Sajnos én nem mehetek hozzátok látogatóba, mert van egy rossz szokásom: macskavadász vagyok. A MenhelyiKutyusokSzövetségének hivatalos küldetését teljesítem, így a magas és a mély hangú gazdáitok nagyon mérgesek lennének ha megkergetni a cicusokat.
    De majd eljöttök hozzám és megmutatom a játékaimat, a kedvenc fűcsomóimat és felfekhettek a kanapémra. De jó is lenne!
    Addig is Szofi nagyon vigyáz magadra, ne egyél össze vissza, mert úgy lassan gyógyulsz!
    Bella írjál minél többet és tegyetek fel képeket! Jaj, majd én is küldök egyet, olyan szép mély gödröt ástam és az alján találkoztam egy kis lénnyel aki a föld alatt él és ás. Furcsa szaga volt!

    Kutyapuszinyalás,

    Szotyi

    VálaszTörlés