2012. július 5., csütörtök

Pancsolás


Az a nagy sárga az égen, amit a ragyogástól még egyszer sem tudtunk alaposan megnézni, s a gazdijaink úgy hívják, hogy nap, egy percre sem hagyta abba a meleg küldést!
Már napok óta olyan hőség van, hogy a sok lihegéstől egészen biztosan jó sokat nőtt a kutyanyelvünk is.

A gazdik mesélték, hogy ilyenkor más kétlábúak olyan helyre mennek, ahol sok víz van.

Ők most azért nem teszik ezt, mert várják, hogy mi olyan nagy kutyalányok legyünk, hogy majd velünk lehessen a nagy vizet bevenni.

Azért, hogy nekünk ne kelljen annyit lihegnünk, és olyan sokáig
várnunk, és hogy a nyelvünk is arányos maradjon, csináltak nekünk egy kutyastrandot.
Sajnos csak akkorát sikerült, hogy egyszerre csak vagy én vagy Szofi tudott strandolni, de így is igazán jó volt.
 


Először Szofi strandolt azzal a gazdinkkal, akinek Palesz a behívóneve és igen élvezte az egészet.











Aztán én következtem, a másik gazdival, akinek Maresz a behívóneve.


 ...és igazuk volt a gazdiknak!
Annyira jót tett nekünk a nagy strandolás, hogy még a nagy sárga sem zavart bennünket az égen, és játszottunk Szofival egy igazi birkózósat.



1 megjegyzés:

  1. Jó kis strandotok van, de ha azt láttad volna ahova minket azaz Zsömit, Bogit Zsnupit és engem vittek a gazdik. Hát egy hosszú medence volt aminek nem láttam se az elejét se a végét csak a két oldalát. Azok is messze voltak egymástól. Azt mondták, hogy az a neve Tisza. Először egy kicsit féltem, de ahogy rájöttem, hogy tudok úszni utánna már bátrabb lettem. Gyere el és neked is megmutatom a tudományom és te is meg a barátnőd is kiprobálhatjátok. Biztos nektek is sikerülni fog. Puszi Roni

    VálaszTörlés