2012. július 12., csütörtök

Ismét a hosszú zöld kígyó


A nagy melegben csaknem a teljes napot a házban töltöttük.
Elnyúltunk a nappaliban a kanapé előtt, aludtunk a hálószobában, ahol jó hűvös van és lábatlankodtunk Maresz gazdink lába alatt a konyhában.



Így telt az egész napunk estig, amikor is a gazdik kimentek a kertbe.
Minden nap elmennek meglocsolni azokat a naaaagy zöld árnyadókat, amik alá olyan szívesen bebújunk, amikor a gazdikkal a melegben a kertben vangyunk.


Mi követtük őket, ahogy mindig is szoktuk.
...és ahogy minden nap, most is előkerült a nagy zöld kígyó, amiből víz jön - ahogy a gazdik ezt hívják - és ezzel locsolják a szép zöld árnyadókat.





Én nagyon szeretek játszani ezzel a zöld kígyóval.



Először rákoncentrálok a vízre és utána megpróbálom elkapni.











Ugrok egyet ... ,




ugrok kettőt ...,




ugrok hármat ..., vagy inkább már csak nyújtozom,
és egy kis gazdisegítséggel sikerül is elérnem a vizet, ami a hosszú zöld kígyó száján lövell kifelé.

A kertben jó sok zöld árnyadó van, így volt időm jól kijátszani magam.




Addig, addig, hogy este lett és a játéktól úgy elfáradtunk, hogy Szofival bementünk a jó hűvös hálószobába és azonnal elaludtunk.


1 megjegyzés:

  1. Bellácska nekünk is van hosszú kígyónk csak nem zöld, hanem piros és amikor a gazdi locsolt Én odamentem kiváncsiskodni és ami a kígyó száján kijött abban beütöttem a fejem. Nem fájt, de olyan fürge lettem, hogy a Rozi, tudod az új kutyus utól sem ért.
    Sok kutyapuszit küldök mindenkinek Roni

    VálaszTörlés