2012. július 16., hétfő

Első nap a kutyaoviban - 2. rész


Ott tartottam, hogy az éles kutyaeszünkkel minden titokra rájöttünk.

...és amikor azt hallottuk
- Szofi! - akkor csak ő futott abba az irányba, ahonnan a hang jött.





... és igeeeeeeeeeeeeen!
Azonnal kapott is az illatosból!









...aztán azt is hallottuk, hogy
- Bella! - akkor meg én futottam ahhoz a gazdihoz, aki kiáltott értem.




...és igeeeeeeeeeeeen! Én is azonnal megkaptam a részem az illatosból!






Aztán az volt a feladat, hogy megmutassuk, amit otthon tanítottak nekünk a gazdik.

Az egyik gazdi azt mondta - Szofi ül!,
a másik pedig azt, hogy - Bella ül!

 



...és mi tudtuk, hogy mit kell csinálnunk, hogy megint begyűjtsünk egyet a gyomor ellenőrzőnkbe azokból az illatos virslipontokból!









Ezekben a feladatokban olyan ügyesek voltunk, hogy a gazdik annyira büszkék voltak ránk, hogy alig győztek bennünket dicsérni.

De ez sajnos nem tartott sokáig!
Megint jött mindenféle "nem tudjuk mit akar tőlünk" furcsa kutyagyerek és mi megint nagy veszélybe kerültünk.

Hogy ebből hogyan kerültünk ki, arról majd a következő mesében számolok be nektek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése