2012. szeptember 28., péntek

Kutyaajtó


A nagy kutyaházba akkor is ki - be tudunk menni, ha a gazdik minden ajtót becsuknak, mert van rajta egy olyan amin csak mi tudunk közlekedni.
Az ajtó mellett egy naaaaaaagy fatörzsön fel volt támasztva valami homályos, amit most a gazdik leengedtek.
Eddig szabadon tudtunk ki-bejárni, de most ott volt ez a homályos.
Először csak néztem, de aztán meglöktem az orrommal.




Áháááááááááá!
Micsoda új játék!
Ezután majd ezt a billegő homályosat meg kell tolnunk, mielőtt ki szeretnénk menni.







...és már ki is jutottam!

De vajon működik ez a homályos billegő befelé is?
Nézzük csak!
Meglököm az orrommal...




Hohóóóóóóóóóóó!
Már benn is vagyok!
De jó kis játék!
Még néhányszor ki és betoltam az orrommal.
Csuda izgalmas!



Szofi barátnőmnek a gazdik egy kicsit segítettek, mert amikor én kimentem és ő is ki szeretett volna jönni, akkor ez a billegő homályos jó alaposan orrba találta.
Erre persze joggal gondolta, hogy használja ezt a billegőt az, aki kitalálta, ő még egyszer orrba nem koppintatja magát!
De akkor a gazdik segítettek és megmutatták, hogy nem mindig koppintja orrba a kutyagyerekeket ez a homályos billegő, ha ügyesen indulunk ki rajta.



S így Szofi barátnőm is, ha nem is nagy lelkesedéssel, de kijutott.






Aztán a gazdik őt is behívták, hogy lássa hogy ezen a homályos billegőn befelé is be lehet jutni.
Ezt még néhányszor megcsináltuk, aztán a gazdik jó nagy dicséreteivel elszaladtunk játszani.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése