2012. szeptember 12., szerda

Szülinapi játék gyakorlás - 3. rész


Gondolom már nagyon kíváncsiak vagytok rá, mit is játszottunk még a gazdival!
Hát nézzétek!




A gazdi felemelte a bal lábát és én azonnal tudtam, hogy azt szeretné, ha rámancsolnék!








Jól rá is mancsoltam!

Háááááááááát persze! Klikk! Virslipont és  nagy-nagy dícséret!

A gazdi mindennek amit csinálok, nagyon szokott örülni és ezt én igen szeretem!


Aztán ugyanezt megcsináltuk a gazdi jobb lábára is! Erre olyan nagy dicséretet kaptam, hogy bármeddig mancsoltam volna a gazdival, ha ez ilyen jó! A virslipontokról nem is vakkantva!

Amikor befejeztük a mancsolásokat a gazdi befejezésül kérte, hogy hajoljak meg, hogy ezt se felejtsük el hogyan kell.
Hát láthatjátok, olyan tökéletes meghajlást csináltam a gazdinak, hogy minden kétkedése elszállt.
Kívánom is nektek, hogy mindig olyan izgalmas születésnapotok legyen, mint amilyen az enyém volt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése