2012. szeptember 7., péntek

Szombaton az óvodában - 2. rész


Most elmesélem nektek, hogy milyen különös játékban vettünk részt a jó kis szaladgálás után.
Először Szofi ment játszani.




Játszott kicsit a labdával,












aztán a hosszú-zsinóros kötözöttel,






de sokkal jobban érdekelte őt a gazdi, mint ezek a furcsaságok.

Aztán én jöttem.


Hja! Én egy örökmozgó, örökjátszó vagyok!
Amikor a gazdi húzogatva távolodott tőlem, azzal a jó kis puha csonttal, hát azonnal utána eredtem!

Aztán jött egy pórázos labda!
Húúúúúú, az is micsoda élvezet volt!
Így játszottunk, amikor a gazdi ezeket a jó kis játékokat lecserélte a hosszú-zsinóros kötözöttre.

Szaladt előttem és ezt a jó kis zsákmányt húzta a földön. Na persze, hogy meg akartam szerezni rögtön.
Ez annyira érdekes volt, hogy még azt sem vettem észre, hogy a hosszú-zsinóros kötözött a gazdi kezéből átkerült a csibész bácsi kezébe.






Rárontottam és megszereztem!






Olyan boldogan futottam vele, hogy még most is futnék, ha a gazdi magához nem hív és el nem cseréli velem egy jó kis virslipontra!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése