2012. szeptember 8., szombat

Szülinapi játék


A születésnapomon a gazdi tanított nekem egy új játékot is.

Szofi barátnőmnek nem volt születésnapja, de tudnotok kell, hogy amikor nekem tanít valamit a gazdim, akkor Szofinak is tanít valami jó kis dolgot a másik gazdim.
Barátnőm nagyon figyel, hogy ő is megértse és megtanulja, amit a gazdi tanít neki.
Nagyon ügyes és okos, pedig még csak öt hónapos lesz.

A gazdi kért egy kutyaülést, persze báránypont!

Hja nem is tudjátok!
Szofi barátnőm nem bírja a szárnyasokat, és a szójaféléket, mert kiütések keletkeznek a kutyabundáján, ezért a gazdik báránypontokat vagy nyúlpontokat raknak a gyomorellenőrzőjébe.











Szóval kutyaülés, aztán a gazdi megfogta Szofi lábát, 






felemelte, klikk és báránypont!
Ezt jó sokszor megcsinálta, hogy Szofi megértse mit is szeretne tőle.

Én azzal a gazdival, akinek magasabb a hangja, Maresz a behívóneve és engem tanít, már reggel elkezdtük tanulni ezt a játékot.





Így amikor ebéd előtt mi következtünk, akkor a gazdi tőlem is kért egy kutyaülést,











nyújtotta a kezét,






Én meg jól rámancsoltam! ...és tuuuuuuudtaaaaaaaaaam! Klikk! Virslipont!
Ezt néhányszor megismételtük, és akkor a gazdi olyan büszke volt rám, hogy csak nnnnnnnnnnnnna!




Rögtön játszottunk is egy nagyot!








Amikor befejeztük, gazdi kért egy meghajlást és annyi, de annyi virslipontot kaptam, hogy alig hittem az orromnak!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése