2012. november 14., szerda

Iskola - 3. rész


Nnnnnnnnnnnna! Most pedig megmutatom, mit tanultunk a kutyaisiben.
A gazdi telis - telerakta a tenyerét virslipontokkal.
Húúúúúúúúúúúúú! Ezt most egyszerre ideadja nekem!

Lehajolt és elém tartotta a bezárt tenyerét.
Hm, éreztem benne a virslicsapatot! Ide vele!
De a gazdi nem adott belőle, csak tartotta a zárt kezét miközben előre lépett és igazából nem is értettem, hogy mit akar.
Aztán egyszer csak hozzáért a vállam a lábához és akkor klikk és nyitott a tenyerén.
Gyorsan beledugtam az orrom, hogy most aztán mind felfalom! De csak egy virslipontot sikerült kivennem belőle.
Naaaaaaaaaaaaaa!

Aztán lépett még egyet, én jó szorosan utánaléptem.
...és klikk! ...és megint sikerült egyet megszereznem!
Áháááááááááááááá!
Ha szorosan a gazdi mellett megyek, akkor záporoznak a virslipontok!






Ezt mindketten gyorsan megértettük Szofival.


Látjátok? Egymás mellett szinkronban milyen ügyesen megyünk a gazdik lába mellett.
Legalább olyan egyformán, mint ahogyan feküdni is tudunk!

Mert tudjátok meg! Mi már Szofival örktől örök barátnők maradunk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése