2012. november 11., vasárnap

Iskola - 2. rész



A másik feladatot is itthon tanította meg nekem Szofi.




A gazdi lefektetett engem és megint ott hagyott.








Húúúúúúúúúúúúú, most még jobban figyeltem, hogy biztosan ne veszítsem szem elől, hiszen amikor csak ültetett, akkor jobban átláttam a többiek között, de így fekve!
Még a két fülemet is úgy hegyeztem, hogy mindenképpen halljam merre jár.







Elég sokáig maradt távol, de aztán klikk és hozta nekem a kezében azt a megunhatatlan virslipontot!
...és mindig van még valami a kezében, amikor odajön!
Hát igen! Fíííííííííííííom kis simogatás!







Szofi is nagyon értette, hogy ahol a gazdi hagyja őt, ott meg kell várni, mert egyszer csak mindenképpen visszajön.






...és már biztosan kitaláltátok, hogy mi jött ezután!
Hát persze!

Jááááááááááááááték! Jááááááááááááték! Jááááááááááááááték!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése