2012. november 9., péntek

Iskola - 1. rész


Most már én is járok iskolába.
Amíg nem voltam, addig a többiek először azt tanulták, hogy akkor is ülve kell maradni, ha a gazdi elmegy.
Szofi amikor hazajött nekem is mindent megtanított, így már én is tudtam a feladatot.
Ezt most gyakoroltuk is.



A gazdi leültetett és jól otthagyott.
Én nagyon figyeltem, nehogy nagyon eltűnjön nekem itt a sok kutyapajtás között, mert akkor majd ki fog vigyázni rá, ha elveszít engem.

 
De szem előtt maradt és egy jó idő után visszajött hozzám és klikk!
...és már tudtaaaaaaaaaam!
Nem üres kézzel jön ám, hanem hozza  azt a jó kis virslipontot is!





Szofi barátnőm is olyan ügyes volt!
Nézzétek csak!
Le sem vette a szemét a gazdiról.
Biztos, ami biztos!
...és közben olyan fegyelmezetten ült a helyén, hogy igazán büszke volt rá a gazdi!





...és mivel igen ügyesek voltunk, jáááááááááááááááték!
Annyira jó, hogy itt is jó fej kutyapajtások vannak és nagyokat lehet velük is játszani!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése