2012. október 25., csütörtök

Kutyaiskola - Szofi mesél - 2. rész


A gazdi nagyon büszke volt rám.
Mi a másik óvodában, ahová jártunk már klikkerrel tanultunk meg mindenfélét, így mi mutattuk be, hogyan kell





klikkerrel az ülést,











...és a fekvést tanulni.
Nagyon igyekeztem mindent megcsinálni, amit a gazdi kért, mert vele igazán jó volt!



De amikor a gyakorlatokat befejeztük, megint kerestem egy félreeső, biztonságos helyet egy műanyag szék alatt.

Orsi tanítónéni nem értette miért teszem és szép szóval kihívott engem a szék alól.







Kicsit játszottam, de közben a többiek egy hangyányit sem lettek kisebbek! ...és amint erre gondoltam, azonnal egy szép nagy snauzer osztálytársam érkezett.
Hát ebből nekem megint elegem lett és végre találtam egy mindennél biztonságosabb helyet.






A padon, osztálytársaim pótgazdijai ültek és onnan figyelték az órát.

Én szépen befeküdtem a pad alá, kettőjük lába közé és nagyon élveztem, hogy még vigyáztak is rám és elküldték a többi odatévedő kutyatársamat.

Nnnnnnnnnnnnnna így valahogyan eltelt az óra és végre a gazdihoz futáshoz értünk.






Orsi tanítónéni megfogott, megvárta amíg a gazdim átér a pálya másik oldalára és, amikor hívott engem, akkor hozzáengedett.







Hát persze! Én mint a kutyahurrikán, úgy rohantam hozzá!
Boldog voltam, hogy megint a gazdival lehetek és hogy megyünk végre haza.
Na és persze attól is, hogy otthon visszakapom Bella barátnőmet is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése