2012. október 24., szerda

Kutyaiskola - Szofi mesél - 1. rész


Szombaton kezdődött a kutyaiskola.
Bella még mindig nagylány volt, ezért Palesz gazdival ketten mentünk az iskolába.
Már az autóba sem volt kedvem beszállni, Maresz gazdi a karjaiban vitt be oda.
Aztán megérkeztünk az iskolába, mindenki új volt, és mekkora!!!



Engem az iskolai nagycsoportba tettek, ahol akkora kutyapajtások voltak, hogy alig látszottam közöttük.



 
 Amikor végre találtam valakit, akivel jól játszhattam volna, akkor is rögtön odajött egy akkora osztálytársam, hogy felnézni is alig mertem.
...és Bella sem volt sehol!!!





Hááááááááááááááát, nagyon elegem volt.
Behúzva fülem - farkam, szépen elkullogtam a kerítés mellé.








Itt egy kicsit nagyobb biztonságban éreztem magam. Az egyik oldalamat védte a kerítés így csak a másik oldalam felől kellett a támadásokra ügyelnem.

Amikor a gazdi odahívott, azonnal szaladtam. Nagyon jó volt, amikor együtt dolgoztunk, de utána  megint magamra maradtam a teljes osztállyal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése