2012. december 5., szerda

Kutyaiskola - 5. hétvége - 4. rész


...és a verseny folytatódik.
Hm. Már nagyon régen tetszik nekem Roccó, mindig megtaláljuk egymást a pályán, amikor az iskolában vagyunk és játszani kell, hát most vele kerültem párba.



- Figyelj Roccó! Jól össze kell szedjük magunkat, mert a többiek igen rövid idő alatt végigcsinálták a versenyt!
- Jövök Bella!
...és elindultunk.







Roccó nagyon udvarias volt, hagyta, hogy először én üljek bele a kör közepébe.
Aztán ő is gyorsan megcsinálta, és már mentünk is tovább.







Igyekeztem nagyon, hogy Roccó büszke legyen rám és nehogy kiszeressen belőlem, gyorsan átmentem a gazdája lába között.
Aztán Roccó következett és ő is gyorsan teljesítette a második akadályt.






A felállított körbe is udvariasan maga elő engedett.
Hm... , biztos hogy szeret!
Én meg csak biztattam:
- Gyere Roccó, gyere gyorsan!
Jött is! Nem kellett sokat ugatnom!


Nagyon ügyesek voltunk! Mi lettünk a negyedikek a versenyben! Megettük a virslipontokat és boldogan futottunk Roccóval játszani!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése